[NDS] Micro Lua DS v4.1

Répondre
Avatar du membre
Cid2Mizard
Administrateur
Administrateur
Messages : 8767
Enregistré le : 07 août 2007 9:04
Localisation : Maubeuge

[NDS] Micro Lua DS v4.1

Message par Cid2Mizard » 31 juil. 2011 17:15

Image

Grâce à sa communauté, l'interpréteur de Lua pour la nintendo DS "Micro Lua DS" passe en version 4.1.
=======================[[ MICROLUA 4.1 ]]=======================
.................................................................
|| ||
|| By the MicroLua forum, from the original project by Risike ||
|| CHANGELOG file by Reylak ||
|| ||
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I-..... New features
II-.... Improvements
III-... Bugs fixes
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))
I- New features |
----------------+
* Add screen.drawTexturedQuad() and screen.drawTexturedTriangle()
*__ to draw textured primitives.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
II- Improvements |
-----------------+
* Change the logo of the binaries. It is now really cute ;)
* Change the transparency system. There are now the functions
*__ screen.getLayer() to get the current layer and
*__ screen.getAlphaLevel() to get the current blending
*__ coefficient. For screen.setAlpha(), the layer argument is now
*__ always optionnal.
* Improve the System.listDirectory() function. It now sorts files
*__ and directories alphabetically, and give the size of
*__ the files.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
III- Bug fixes |
---------------+
* Add some functions to ease handling canvas objects
*__ (Canvas.setObjOnTop() and Canvas.removeObj()).
* Fix getting a BSoD when pressing Start at startup.
* Fix some Image transformations not being permanent with Canvas.
* Transparency levels are now between 0 and 99 (as 100 resets the
*__ transparency system).
* Fix Canvas.getAttr() which now only requires two arguments.
* Fix Canvas.removeObj() to now delete the right objet.

Téléchargement :
MicroLuaDS 4.1.zip
Source : microlua.xooit.fr
Site Officiel : code.google.com

Avatar du membre
Fantasix
Rang 1
Rang 1
Messages : 4
Enregistré le : 15 juil. 2010 0:12

Re: [NDS] Micro Lua DS v4.1

Message par Fantasix » 03 août 2011 20:30

A noter que cette version est buguée.

Merci de bien vouloir télécharger la version 4.0.2 :)

Fanta'

Répondre

Retourner vers « HOMEBREWS DS »